Klantbeoordeling (9.6/10)
Op werkdagen voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden
€ 0,00(0)0

10% korting op niet afgeprijsde artikelen met code vak10

Submenu

Bestellen en betalen

Het antwoord op al je vragen over betaalmethoden en het bestelproces. Bij MooieSchoenen.nl kan je snel en eenvoudig betalen met iDEAL of creditcard, maar ook aan de deur afrekenen bij de postbode onder 'rembours'.

Kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Met jouw account kun je zelf de NAW-gegevens aanpassen. Door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord kan je de eigen accountgegevens wijzigen. Het is helaas niet mogelijk het e-mailadres te wijzigen. Maak je gebruik van een ander e-mailadres, dan adviseren wij een nieuw account aan te maken. Op verzoek kan onze klantenservice jouw persoonlijke gegevens uit de database verwijderen.

MeerMinder

Hoe kan ik betalen?

Bij MooieSchoenen.nl kan je de bestelling op verschillende manieren voltooien. Onze betaalmethoden zijn: 

iDEAL
iDEAL is een bekende, veilige en vertrouwde manier van betalen voor iedereen die gebruikt maakt van internetbankieren bij ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank. Bij een iDEAL bestelling kun je de betaling in de beveiligde omgeving van je eigen bank voldoen. Meer informatie vind je op www.ideal.nl. 

Creditcard
Op MooieSchoenen.nl kan je de bestelling afrekenen met een MasterCard of Visa creditcard. 

Rembours
Je kan er ook voor kiezen de zending 'onder rembours' bij de bezorger van PostNL af te rekenen. Voor het plaatsen van een bestelling onder rembours rekenen wij een bedrag van €15,00 boven op het aankoopbedrag en de eventuele andere bezorgkosten. Het bestellen onder rembours is alleen mogelijk binnen Nederland. 

Vooruitbetaling
Mocht je de betaling liever zelf overschrijven naar onze rekening (bijvoorbeeld via internetbankieren, acceptgiro of een betaling vanuit het buitenland) dan kun je gebruik maken van de betalingsoptie 'Vooruitbetaling'. Wij sturen je een email met daarin een ordernummer en bankrekeningnummer (ook het internationale 'IBAN nummer) zodat je de betaling op een door jou vertrouwde manier kan plaatsen. Zodra wij de betaling hebben ontvangen worden de schoenen naar je toe gestuurd. 
Let op! Als het bedrag 7 dagen na het plaatsen van de order nog niet op onze rekening staat, wordt de order geannuleerd.

Bancontact - Mister Cash 
Ben je in het bezit van een bankrekening in België? Dan kan je met Bancontact - Mister Cash je schoenen direct veilig online betalen. Mister Cash werkt 'realtime', als je de bestelling hebt afgerond kunnen we hem  direct in behandeling nemen. Ook voor Mister Cash geldt dus: Op werkdagen voor 15.00 besteld, dezelfde dag verzonden. 

Maestro
Als jouw Maestro betaalpas geschikt is voor betalen via internet kan je met je Maestro betaalpas gemakkelijk jouw bestelling gemakkelijk voltooien. Maestro is realtime, das alle bestellingen die wij op werkdagen voor 15.00 ontvangen gaan dezelfde dag de deur uit!

Giropay
Giropay is de meest gebruikte betaalmethode in Duitsland en wordt ondersteund door de volgende banken: Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank. Giropay is realtime, dus alle voltooide betalingen die op werkdagen voor 15.00 uur worden gedaan, verzenden we dezelfde dag. 

SOFORT Banking
SOFORT Banking is een veel gebruikte betaalmethode voor klanten uit België, Duitsland, Oostenrijk, Spanje, Italië, Frankrijk en Polen. SOFORT Banking (voorheen bekend als DIRECTebanking) werkt met realtime betalingen, dus wanneer je op werkdagen voor 20.00 uur besteld, wordt je bestelling de zelfde dag verzonden.

MeerMinder

Ik heb een actiecode. Hoe kan ik hier gebruik van maken?

 Als je een actiecode van ons hebt ontvangen kan je die verzilveren door de exacte code in het invulveld 'Actiecode' in te vullen op de tweede pagina tijdens het afrekenen;  'Je gegevens'. Je vindt het actiecode veld rechts onder de 'Verzendmethode'. Er kan nooit meer dan één actiecode tegelijk gebruikt worden.

MeerMinder

Hoe zie ik of mijn bestelling is gelukt?

Zodra de bestelling volledig is afgerond ontvang je op het opgegeven e-mailadres een orderbevestiging. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je ook een traceercode waarmee de zending eenvoudig te volgen is in het logistieke proces van PostNL.

MeerMinder

Hebben jullie ook een winkel en kan ik mijn bestelling daar ook afhalen?

Ja, wij hebben drie winkels met elk een eigen karakter. De dames en heren kunnen terecht in onze 'Wicor Telkamp Modeschoenen' winkel. Voor de kids die hun eerste stappen gaan zetten (tot en met maat 28) kan je terecht in de 'Wicor Telkamp Mini'. De grotere maten kinderschoenen zijn te vinden in de 'Wicor Telkamp Junior'. Je bent uiteraard van harte welkom voor een bezoek aan onze winkels. Voor meer informatie over onze winkels klik je hier. 

Als je er voor kiest de bestelling in de winkel af te halen (dit kan je aangeven bij het afronden van de bestelling) zetten wij de bestelling klaar in onze winkel 'Wicor Telkamp Modeschoenen' aan de Breedstraat 28-30 in Maarssen.

MeerMinder

Ik kom niet uit Nederland en heb geen creditcard. Kan ik mijn bestelling per overschrijving betalen?

Wanneer je geen beschikking hebt over iDEAL of een creditcard en de bestelling buiten Nederland wil laten bezorgen, dan kan je gebruik maken van de betalingsmogelijkheid 'Vooruitbetaling'. Je ontvangt van ons dan een email met de benodigde gegevens.

MeerMinder

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij MooieSchoenen.nl is eenvoudig. Je kunt ervoor kiezen om schoenen eerst te selecteren, of om meteen in te loggen met jouw account en dan te gaan shoppen. Vervolgens ga je naar het winkelmandje om zo de bestelling af te ronden.

  1. Plaats het artikel of de artikelen in het winkelmandje;
  2. Wanneer je klaar bent met winkelen controleer je de bestelling;
  3. Vervolgens ga je de bestelling afronden;
  4. Controleer de persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig het afleveradres;
  5. Wanneer alle gegevens correct zijn en je akkoord gaat met de voorwaarden vink je het vakje aan en klik je op betalen en rond je de bestelling af;
  6. Je wordt per email op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling.
MeerMinder

Kan ik mijn order nog wijzigen of annuleren?

Dat ligt eraan in hoeverre de bestelling al is afgehandeld. Omdat wij onze bestellingen razendsnel verwerken en verzenden kan het zijn dat een wijziging of annulatie te laat komt. Wanneer je een wijziging of annulatie wil doorgeven adviseren wij zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen dan ons uiterste best doen je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

MeerMinder

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21 procent BTW.

MeerMinder