Klantbeoordeling (9.6/10)
Op werkdagen voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Bezorgd waar en wanneer je wilt
€ 0,00(0)0
Submenu

Collectie, voorraad en sale

Onze voorraad is altijd up to date. Kijk hier voor de meest gestelde vragen over onze voorraad, de pasvorm van de schoenen, korting & uitverkoop en winkelvoorraad.

Ik kan mijn maat niet kiezen. Hebben jullie die nog wel op voorraad of komt die nog binnen?

In veel gevallen krijgen wij onze voorraad aan het begin van het verkoopseizoen binnen. Nalevering tijdens het seizoen vindt maar incidenteel plaats. In de meeste gevallen geldt: op=op. Wij bestellen geen losse exemplaren na bij de leverancier.

MeerMinder

Ik begrijp niet helemaal welke maat jullie aanbieden (bijvoorbeeld '10+T/27'). Hoe zit dat precies?

Wanneer een fabrikant gebruik maakt van Amerikaanse maten, noemen wij voor het gemak ook de Europeese maat. Het voorbeeld '10+T/27' is als volgt opgebouwd:
10+T: Dit is de Amerikaanse maat 10,5 voor peuters. Het '+' teken geeft aan dat het hier een halve maat betreft. De 'T' staat voor 'Todler' (Engels voor peuter). 
Amerikaanse maten lopen tot 13T en beginnen daarna weer bij 1. Na de '/' volgt de Europese en in Nederland gebruikte maat. Dit is in dit geval maat 27.Voor meer informatie is onze klantenservice je graag van dienst.

MeerMinder

Hoe weet ik of schoenen groot/klein vallen?

Zodra schoenen geleverd worden verzamelen wij zo snel mogelijk informatie over de pasvorm. Zodra duidelijk wordt dat de pasvorm van de schoen afwijkt van een 'normale' pasvorm vermelden wij dit in de beschrijvende tekst bij onze schoenen.

MeerMinder

Kan ik mijn bestelling in jullie winkel ophalen?

Dat is geen enkel probleem. Als je dit tijdens het afronden van de bestelling bij de opmerkingen plaatst, dan laten wij per email weten wanneer de bestelling klaar staat.

MeerMinder

Hebben jullie de schoenen van de website ook altijd in de winkel?

Tenzij er wordt aangegeven dat schoenen ‘alleen online’ beschikbaar zijn hebben wij onze volledige collectie in onze winkels staan. Hoewel de winkelvoorraad dagelijks wordt aangevuld, kan het voorkomen dat een schoen uit ons externe magazijn op de website beschikbaar is, maar niet in de winkel staat. Als je zekerheid wil hebben, kan je altijd contact opnemen met de betreffende winkel. Bereikbaarheidsinformatie vind je hier.

MeerMinder

Kan ik mijn bestelling in jullie winkel ophalen?

Dat is geen enkel probleem. Als je dit tijdens het afronden van de bestelling bij de opmerkingen plaatst, dan laten wij per email weten wanneer de bestelling klaar staat.

MeerMinder

Wanneer begint de uitverkoop?

Over de datum dat een uitverkoop of afprijzing plaats vindt doen wij vooraf geen uitspraken. De medewerkers van onze winkels en klantenservice worden hiervan vooraf ook niet op de hoogte gebracht. Het begin van de uitverkoop, de merken die worden afgeprijsd en de kortingspercentages zijn allemaal afhankelijk van de verkoop en restvoorraden en daarmee nooit vanzelfsprekend.

MeerMinder

Ik heb kortgeleden mijn bestelling ontvangen en nu zijn er artikelen afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?

Nee. Een afprijzing of opruiming van seizoensrestanten vindt plaats omdat een product in het ‘normale verkoopseizoen’ niet is verkocht en wordt daarom tegen een verlaagde prijs aangeboden.

MeerMinder

Mag ik een product uit de uitverkoop ook terugsturen?

Ja, dat is geen enkel probleem. Voor afgeprijsde producten betaalt u echter wel een bijdrage aan de kosten voor de retourzending.

MeerMinder